Drukuj

Jak ważną sprawa jest okresowe sprawdzanie zawieszenia i elementów układu jezdnego nie trzeba nikogo przekonywać. Szczególnie, jeżeli użytkuje się samochód w Polsce na naszych drogach, których stan zmusza nas - kierowców bardzo często do jazdy "zygzakiem" między wyrwami w jezdni, jeżeli chcemy oszczędzić nasze felgi, opony i zawieszenie. Ponieważ nie zawsze udaje się nam ominąć doły i dziury w jezdni - wizyta w salonie jest konieczna znacznie częściej.

 

Już na pewno kiedy "odczuliśmy" wpadające koło w dziurę, możemy podejrzewać, że nie odbyło to się bez jakiegoś uszkodzenia elementów jezdnych naszego samochodu. Jednym z elementów takiego badania zawieszenia jest sprawdzenie zbieżności.

 

W naszej firmie posiadamy aktualnie najnowszej generacji urządzenie amerykańskiej firmy "HUNTER". Badanie to polega na zasadzie odbicia światła kamer do głowic umieszczonych przy kołach. Zaletą tego urządzenia jest bezprzewodowa łączność pomiędzy 2-oma kamerami i 4-ema głowicami co powoduje skrócenie czasu całego cyklu badania i regulacji o 50%. Czas przygotowania, badania i regulacji trwa 30 min. Najważniejszym czynnikiem dla którego zainwestowaliśmy ok. 78 000 złotych to 100% powtarzalność wyników pomiarów, czyli po badaniu regulacji i po wykonaniu jazdy próbnej zawsze ponowny wynik przy powtórnym kontrolnym badaniu jest identyczny. Nie było to możliwe poprzednio, gdyż przy stosowaniu urządzeń starej generacji prawie zawsze po jeździe próbnej była konieczna ponowna regulacja.

 

Na pytanie jak często należy badać zbieżność nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeżeli jeżdżący nie zaobserwował żadnych zmian w zachowaniu się samochodu typu ściąganie w którąś stronę ,"bicie" na kierownicy itd. to badanie powinno się odbywać co rok.

 

Oczywiście jeżeli zaobserwujemy jakieś nieprawidłowe zachowanie się samochodu na drodze należy wcześniej obejrzeć felgi, sprawdzić ciśnienie, obejrzeć opony i jeżeli wyeliminujemy po oględzinach w/w przyczyny należy bezwzględnie udać się do autoryzowanego serwisu gdzie samochód zostanie sprawdzony i naprawiony.

Serwis naprawa Vw i Audi Warszawa

  • Samochody
  • Typy samochodów
Fat Boy
24 Maj, 2013

Oryginalny „fat custom" o masywnej stylistyce, która jest cz

AUDI A1 historia modelu
01 Cze, 2013

Audi A1- historia modelu.   Najmniejszy z pośród dost

Audi a3
24 Paź, 2011

Audi A3 – jest przedstawicielem aut kompaktowych w ofercie Au

Auto dla Playboya
19 Cze, 2013

17 czerwca 2013 roku w Endorfinie Foksal, w Pałacu Zamoyskich

Audi Kowalskiego
05 Lip, 2012

Kowalski jeździ Volkswagenem, nie gardzi też i Audi. Niezmie

                        Porady

Facebook Slide Likebox



Stat4u

O nas

eCarService to niezależny serwis samochodowy przeznaczony dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Oferujemy usługi w różnych systemach realizacji i rozliczeń.

Jak nas odnaleźć