Drukuj

Jak ważną sprawa jest okresowe sprawdzanie zawieszenia i elementów układu jezdnego nie trzeba nikogo przekonywać. Szczególnie, jeżeli użytkuje się samochód w Polsce na naszych drogach, których stan zmusza nas - kierowców bardzo często do jazdy "zygzakiem" między wyrwami w jezdni, jeżeli chcemy oszczędzić nasze felgi, opony i zawieszenie. Ponieważ nie zawsze udaje się nam ominąć doły i dziury w jezdni - wizyta w salonie jest konieczna znacznie częściej.

 

Już na pewno kiedy "odczuliśmy" wpadające koło w dziurę, możemy podejrzewać, że nie odbyło to się bez jakiegoś uszkodzenia elementów jezdnych naszego samochodu. Jednym z elementów takiego badania zawieszenia jest sprawdzenie zbieżności.

 

W naszej firmie posiadamy aktualnie najnowszej generacji urządzenie amerykańskiej firmy "HUNTER". Badanie to polega na zasadzie odbicia światła kamer do głowic umieszczonych przy kołach. Zaletą tego urządzenia jest bezprzewodowa łączność pomiędzy 2-oma kamerami i 4-ema głowicami co powoduje skrócenie czasu całego cyklu badania i regulacji o 50%. Czas przygotowania, badania i regulacji trwa 30 min. Najważniejszym czynnikiem dla którego zainwestowaliśmy ok. 78 000 złotych to 100% powtarzalność wyników pomiarów, czyli po badaniu regulacji i po wykonaniu jazdy próbnej zawsze ponowny wynik przy powtórnym kontrolnym badaniu jest identyczny. Nie było to możliwe poprzednio, gdyż przy stosowaniu urządzeń starej generacji prawie zawsze po jeździe próbnej była konieczna ponowna regulacja.

 

Na pytanie jak często należy badać zbieżność nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeżeli jeżdżący nie zaobserwował żadnych zmian w zachowaniu się samochodu typu ściąganie w którąś stronę ,"bicie" na kierownicy itd. to badanie powinno się odbywać co rok.

 

Oczywiście jeżeli zaobserwujemy jakieś nieprawidłowe zachowanie się samochodu na drodze należy wcześniej obejrzeć felgi, sprawdzić ciśnienie, obejrzeć opony i jeżeli wyeliminujemy po oględzinach w/w przyczyny należy bezwzględnie udać się do autoryzowanego serwisu gdzie samochód zostanie sprawdzony i naprawiony.

 

Serwis naprawa Vw i Audi Warszawa

  • Samochody
  • Typy samochodów
Volkswagen zamyka salony i serwisy.
25 Cze, 2013

Jan Kulczyk po sprzedaniu udziałów w biznesie motoryzacyjnym

Volkswagen Passat
25 Paź, 2011

Volkswagen Passat – samochód osobowy klasy średniej produko

Wakacje bez mandatu- przewodnik po krajach UE
11 Cze, 2013

Niebawem wakacje, planowanie urlopu i przygotowywanie auta do d

Audi Kowalskiego
05 Lip, 2012

Kowalski jeździ Volkswagenem, nie gardzi też i Audi. Niezmie

                        Porady



O nas

eCarService to niezależny serwis samochodowy przeznaczony dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Oferujemy usługi w różnych systemach realizacji i rozliczeń.

Jak nas odnaleźć